Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji, charakteryzujący się wiodącą w branży sprawnością napędu na poziomie 88,2%. Seria X charakteryzuje się kompaktową i w pełni zintegrowaną konstrukcją, elektrycznym układem kierowniczym, zaawansowanymi funkcjami wspomagania prowadzenia i usługą online. Modułowa architektura nie tylko upraszcza instalację, ale także pozwala na bezproblemową integrację z odnawialnymi źródłami energii.
Wąska powierzchnia styku z podłożem, bez zewnętrznego urządzenia sterowego, maksymalizuje cenną przestrzeń rufową... więcej miejsca na wejście na pokład, pływanie i spotkania towarzyskie.
Zaawansowana konstrukcja śruby.
Niezrównane właściwości hydrodynamiczne i wyższa wydajność.
Elektryczny układ kierowniczy, wspomaganie trymowania/pochylania, ECU (elektryczna jednostka sterująca) i sterownik silnika są zintegrowane w jednym urządzeniu.
40/20/12 kW
ciągłej mocy.
88.2%
całkowita sprawność układu napędowego (bez śruby).
Max. 36%
mniejsza waga niż jego konwencjonalny odpowiednik*.
* Waga obejmuje silnik oraz ster.
Elektryczny układ kierowniczy, wspomaganie trymowania/pochylania, ECU (elektryczna jednostka sterująca) i sterownik silnika są zintegrowane w jednym urządzeniu.
40/20/12 kW
ciągłej mocy.
88.2%
całkowita sprawność układu napędowego (bez śruby).
Max. 36%
mniejsza waga niż jego konwencjonalny odpowiednik*.
* Waga obejmuje silnik oraz ster.
Wąska powierzchnia styku z podłożem, bez zewnętrznego urządzenia sterowego, maksymalizuje cenną przestrzeń rufową... więcej miejsca na wejście na pokład, pływanie i spotkania towarzyskie.
Zaawansowana konstrukcja śruby.
Niezrównane właściwości hydrodynamiczne i wyższa wydajność.
X40 | X20 | X12 | |||||||
Wyjście (kW) | 10 | 20 | 40 | 5 | 10 | 20 | 3 | 6 | 12 |
Prędkość (kph / mph) | 12.6/7.8 | 15.4/9.6 | 35.9/22.3 | 11/6.8 | 14/8.7 | 26/16.2 | 12/7.5 | 18/11.2 | 30/18.6 |
Czas (hh:mm) | 4:00 | 2:00 | 1:00 | 4:00 | 2:00 | 1:00 | 5:00 | 2::00 | 0:50 |
Zasięg (km/ mile) | 50.4/31.3 | 30.8/19.1 | 35.9/22.3 | 44/27.3 | 28/17.4 | 26/16.2 | 60/37.3 | 36/22.4 | 25/15.5 |
* Dane dotyczące wydajności X40 dotyczą łodzi aluminiowej o długości 20 stóp z kadłubem w kształcie litery V, na której znajdują się dwie osoby (130 kg), zasilanej jednym X40 z czterema akumulatorami G102-100 (całkowita masa łodzi 1030 kg), pływającej w spokojnych wodach jeziora.
Dane dotyczące wydajności X20 opierają się na 14-stopowej aluminiowej łodzi z kadłubem w kształcie litery V, na której znajdują się dwie osoby, napędzanej jedną X20 z dwoma akumulatorami G102-100 (całkowita masa łodzi 660 kg), pływającej na spokojnych wodach jeziora.
Dane dotyczące wydajności X12 opierają się na 3-metrowym pontonie z aluminiowym kadłubem, z jedną osobą, zasilanym jednym X12 z jednym akumulatorem G102-100 (całkowita masa łodzi 320 kg), pływającym w spokojnych wodach jeziora.
Cyfrowy ster i inteligentne przepustnice X40 z natychmiastową cyfrową informacją zwrotną są responsywne i łatwe w obsłudze nawet dla żeglarskich nowicjuszy.
Usprawnia instalację. Minimalizuje skomplikowane okablowanie.
Elektryczny układ kierowniczy serii X eliminuje potrzebę stosowania hydrauliki, dzięki czemu jest łatwiejszy w montażu i konserwacji. Służy również jako brama do naszych zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa i kontroli, które rewolucjonizują wrażenia z pływania łodzią.
Zintegrowany elektryczny układ kierowniczy umożliwia korzystanie z zautomatyzowanych funkcji, takich jak „Utrzymanie pozycji”, „Utrzymanie kursu” i „Ruchy 360°”, zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo i łatwą kontrolę. Więcej funkcji w przyszłości.
Utrzymanie pozycji
Utrzymanie kierunku
Ruchy/obroty 360°
Cyfrowy ster i inteligentne przepustnice X40 z natychmiastową cyfrową informacją zwrotną są responsywne i łatwe w obsłudze nawet dla żeglarskich nowicjuszy.
Elektryczny układ kierowniczy serii X eliminuje potrzebę stosowania hydrauliki, dzięki czemu jest łatwiejszy w montażu i konserwacji. Służy również jako brama do naszych zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa i kontroli, które rewolucjonizują wrażenia z pływania łodzią.
Zintegrowany elektryczny układ kierowniczy umożliwia korzystanie z zautomatyzowanych funkcji, takich jak „Utrzymanie pozycji”, „Utrzymanie kursu” i „Ruchy 360°”, zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo i łatwą kontrolę. Więcej funkcji w przyszłości.
Utrzymanie pozycji
Utrzymanie kierunku
Ruchy/obroty 360°
eSSA sprawia, że konfiguracja systemu serii X jest płynna i bezproblemowa. Architektura modułowa umożliwia proste i bezpieczne połączenie wielu komponentów oraz umożliwia integrację z odnawialnymi źródłami energii, zwiększając trwałość Twoich wrażeń z pływania łodzią.
Szeroka gama akcesoriów:
dla różnych prędkości i warunków
o różnych mocach
Wbudowana usługa łączności ePropulsion zapewnia stały dostęp do statusu łodzi i zapewnia zaawansowane funkcje monitorowania, raportowania i śledzenia podróży.
** W eksperymentalnych warunkach.
Przy maksymalnym poziomie hałasu wynoszącym 73 dBA, silniki zaburtowe serii X są cichsze niż większość biur! Osiągnięto to dzięki zaawansowanej technologii tłumienia i izolacji rezonansu częstotliwości, co oznacza, że możesz cieszyć się wodą bardziej, bez krzyczenia na siebie i płoszenia dzikiej przyrody.
Silniki zaburtowe serii X są bezemisyjne. W porównaniu do benzynowego silnika zaburtowego o mocy 60 KM, pracującego z pełną mocą przez 100 godzin, X40 pozwoliłby zaoszczędzić 1900 litrów benzyny i 4,3 tony emisji CO₂.
Akumulator G102-100 został zaprojektowany tak, aby był w pełni kompatybilny z elektrycznymi silnikami zaburtowymi 96V z serii X
Stopa L | Stopa XL | |
Waga silnika (bez sterowania) | 104 kg (220.3 funtów) | 106 kg (233.7 funtów) |
Długość śruby | 508 mm (20″) | 635 mm (25″) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 757 x 350 x 1233 mm (29.8 x 14.2 x 48.5″) |
757 x 360 x1360 mm (29.8 x 14.2 x 53.5″) |
Moc wejściowa | 40kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie cieczą w zamkniętej pętli | |
Obroty znamionowe | 1500 do 2000 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Trim / Tilt Angle | -4° to 61° | |
Sterowanie | Elektryczne | |
Kąt skrętu | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 15” x 10 3/4” propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 13 3/8” x 16 3/4″ propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) |
Stopa L | Stopa XL | |
Waga silnika (bez sterowania) | 79 kg (174.2 funtów) | 81 kg (178.6 funtów) |
Długość śruby | 508 mm (20″) | 635 mm (25″) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 674 x 360 x 1229 mm (26.5 x 14.2 x 48.4”) |
674 x 360 x 1356 mm (26.5 x 14.2 x 53.4”) |
Moc wejściowa | 20kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie naturalne | |
Obroty znamionowe | 1200 to 1800 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Kąt trymowania / pochylania | -4° to 61° | |
Sterowanie | Zintegrowany elektryczny układ sterowania | |
Sterowanie Angle | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 15” x 10 3/4” propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 13 3/8” x 16 3/4″ propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) |
Stopa S | Stopa L | |
Waga silnika (bez sterowania) | 48 kg (105.8 funtów) | 50 kg (110.2 funtów) |
Długość śruby | 381 mm (15”) | 508 mm (20”) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 560 x 266 x 978 mm (22 x 10.5 x 38.5”) |
560 x 266 x 1105 mm (22 x 10.5 x 43.5”) |
Moc wejściowa | 12kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie naturalne | |
Obroty znamionowe | 1100 to 2000 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Trim / Tilt Angle | -4° to 61° | |
Sterowanie | Zintegrowany elektryczny układ sterowania | |
Kąt skrętu | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 11 13/16” x 10 5/8” propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 11 7/16” x 14 3/16” propeller (available in R rotation) |