Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
3kW / 6HP
6kW / 9.9HP
Wprowadzenie Navy
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion. Zapewnia wydajną i czystą energię dla aluminiowych łodzi rybackich, pontonów, łodzi dziennych i żaglówek wycieczkowych, odpowiednich do słonej i słodkiej wody. Dzięki technologii napędu bezpośredniego, elektryczny silnik zaburtowy Navy jest cichy, bezobsługowy i niezawodny.
Zbuduj swój system
Łatwo i elastycznie można zbudować zestaw Navy, który spełni różne potrzeby.
* Standardową ładowarkę akumulatora E-Series należy zakupić osobno. Do szybkiego ładowania można użyć dwóch lub więcej ładowarek połączonych równolegle.
Konkurencyjne ceny
Niska cena za watogodzinę
Wysoka gęstość energii
O 70% mniejsza waga i wymiary niż standardowe akumulatory kwasowo-ołowiowe.
Długa żywotność
3000 cykli przy 80% DOD
Stworzony dla silników ePropulsion
Cyfrowa szyna danych zapewnia inteligentny system działania
Niesamowity zasięg
Elektryczne silniki zaburtowe z serii Navy są imponująco wydajne, aby płynać dalej i szybciej.
Navy 3.0
Moc (Wat) | Prędkość (mph / kph) | Czas działania (hh:mm) | Zasięg (mile / km) |
300 | 3.7 / 6 | 13:20 | 49.3 / 79.3 |
550 | 4.7 / 7.5 | 7:25 | 35 / 56.3 |
1000 | 5.3 / 8.6 | 4:00 | 21.2 / 34.1 |
1500 | 6 / 9.7 | 2:40 | 16 / 25.7 |
2000 | 6.3 / 10.2 | 2:00 | 12.6 / 20.4 |
2500 | 8 / 12.8 | 1:35 | 12.7 / 20.5 |
3000 | 10.2 / 16.4 | 1:20 | 13.6 / 21.9 |
Navy 6.0
Moc (Wat) | Prędkość (mph / kph) | Czas działania (hh:mm) | Zasięg (mile / km) |
500 | 4 / 6.5 | 18:00 | 72 / 116 |
1000 | 5 / 8 | 9:00 | 45 / 72 |
2000 | 6.7 / 10.8 | 4:30 | 30.2 / 48.6 |
3000 | 8 / 13 | 3:00 | 24 / 39 |
4000 | 11.5 / 18.5 | 2:15 | 25.9 / 41.7 |
5000 | 13.5 / 21.8 | 1:50 | 24.7 / 39.8 |
6000 | 15 / 24.3 | 1:30 | 22.5 / 36.5 |
* Dane dotyczące wydajności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną przez jedną Navy 3.0 Evo z jedną baterią E80 i jedną Navy 6.0 Evo z jedną baterią E175, w spokojnej wodzie jeziora.
Seattle
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
San Francisco
Navy 3.0 Evo + E80
Dwa okrążenia
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy okrążenia
Miami
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
New York
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
Seattle
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
San Francisco
Navy 3.0 Evo + E80
Dwa okrążenia
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy okrążenia
Miami
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
New York
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
Seattle
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
San Francisco
Navy 3.0 Evo + E80
Dwa okrążenia
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy okrążenia
Miami
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
New York
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
Seattle
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
San Francisco
Navy 3.0 Evo + E80
Dwa okrążenia
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy okrążenia
Miami
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
New York
Navy 3.0 Evo + E80
Tam i z powrotem
Navy 6.0 Evo + E175
Trzy wyprawy
Cztery rodzaje sterowania
Zawsze możesz znaleźć sterowanie, które najlepiej pasuje do Twojej łodzi.
Opaska bezpieczeństwa współpracuje tylko z Evo Tiller i Evo Top Mount Control, nie jest kompatybilna z Evo Side Mount Control lub Evo Dual Control.
Hydrogeneracja
Navy 3.0 / 6.0 Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. ePropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się zrównoważonemu żeglowaniu.
Specyfikacja
Navy 3.0 Evo | Navy 6.0 Evo | |
Moc | 3 kW | 6 kW |
Odpowiednik | 6 HP | 9.9 HP |
Napięcie wejściowe | 39 V – 60 V | 39 V – 60 V |
Rekomendowany akumulator | ePropulsion Seria E | ePropulsion Seria E |
Waga | 24.3 kg / 53.6 lbs | 36kg / 79.4 lbs |
Propeller (śruba) | 10.2″ × 6.7″ 2-blade composite propeller | 12.6″ × 8.7″ 3-blade aluminum propeller |
Ustawienia pod kątem | 0°, 5°, 10°, 15° / 60° | 0°, 5°, 10°, 15° / 60° |
Stopa | krótka, długa | Krótka, długa |
Sterowanie | Rumpel, pojedyncza manetka, manetka boczna, podwójna manetka | Rumpel, pojedyncza manetka, manetka boczna, podwójna manetka |
Hydrogeneracja (rekuperacja) | Tak | Tak |
Silnik | Bezszczotkowy silnik | Bezszczotkowy silnik |
Napęd bezpośredni | Tak | Tak |
Bezobsługowy | Tak | Tak |
FAQ
Tak, ale wymagane jest połączenie równoległe. Aby zasilić jeden Pod Drive 3.0 Evo z E40, potrzebujesz dwóch akumulatorów E40 połączonych równolegle. Aby zasilić jeden Pod Drive 6.0 Evo z E80, potrzebujesz dwóch akumulatorów E80 połączonych równolegle.
Oficjalnie zalecamy baterię E80 do Navy 3.0 Evo i baterię E175 do Navy 6.0 Evo. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z samouczkiem ePropulsion: Akumulator ePropulsion Seria E
Po pierwsze, nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku
Po drugie, akumulator z serii E waży o 70% mniej niż akumulator kwasowo-ołowiowy o równoważnej pojemności użytkowej i kosztuje 50% w przypadku pięcioletniego użytkowania.
Po trzecie, ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona.
Mimo wszystko, jeśli nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm. Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V. Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać 25A dla Pod Drive 1.0 Evo, 62.5A dla Pod Drive 3.0 Evo i 125A dla Pod Drive 6.0 Evo.
Kontroler Evo top mount ma wbudowaną baterię i może być zasilany samodzielnie przez panel słoneczny. W przypadku korzystania z połączenia bezprzewodowego, gdy poziom naładowania baterii jest niski, można naładować manetkę Evo za pomocą kabla komunikacyjnego.
Tak, jest on przeznaczony do intensywnego użytkowania w słonej wodzie. Jako materiał podstawowy wybraliśmy wysokiej jakości stop aluminium, a następnie zastosowaliśmy powłokę anodową i malowanie proszkowe. Więcej informacji można znaleźć na blogu ePropulsion
Jak zacząć i wyłączyć
Jak zainstalować Rumpel Evo
Jak czytać informacje