Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
H-100 to elektryczny silnik stacjonarny o mocy 100 kW, przeznaczony do większych łodzi żaglowych i statków motorowych o długości od 18 do 30m i pełnej wyporności do 200 ton. Zapewnia wysoką wydajność przy niższym poziomie hałasu, mniejszych wibracjach i zerowej emisji spalin.
H-100 jest około dwie trzecie lżejszy i o 50% mniejszy niż jego odpowiednik z silnikiem Diesla, co zapewnia elastyczność instalacji oraz maksymalizuje ładowność i przestrzeń pasażerską. Silnik z drutem płaskim zwiększa wypełnienie szczeliny o 25% i zwiększa gęstość mocy.
Zestaw elektrycznego silnika stacjonarnego H-100 ma konstrukcję modułową. Producenci mogą łatwo zwiększyć zasięg i moc, dodając silniki, sterowniki i akumulatory, zapewniając większą elastyczność. Można wybrać różne kombinacje mocy w zależności od różnych wymagań dotyczących mocy i zasięgu, co pozwala na większą rozbudowę H-100.
System "boating Internet of Things" (IoT) można dostosowywać i rozwijać w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie zdalnego monitorowania i zintegrowanego zarządzania. Prędkość, moc, tor, przebieg, alarm bezpieczeństwa i inne funkcje można również dostosować i opracować zgodnie z własnymi wymaganiami. Właściciele łodzi mogą korzystać z portu internetowego, aby śledzić swoje łodzie w czasie rzeczywistym i realizować zintegrowane zarządzanie.
Wyposażony w pionierską technologię silników z magnesami trwałymi, model H-100 zapewnia swoim odpowiednikom z silnikiem diesla przewagę, osiągając maksymalny moment obrotowy 2000 Nm i zapewniając imponującą sprawność na poziomie 96%, wyższą niż tradycyjny silnik asynchroniczny 100 kW AC.
▪︎ Wodoodporność IP67
▪︎ Zabezpieczenie antykorozyjne
▪︎ Sygnał zwrotny o wysokiej dokładności
▪︎ Wysoka gęstość momentu obrotowego
▪︎ Chłodzenie w obiegu zamkniętym
Napięcie znamionowe | 540 VDC |
Moc znamionowa | 100 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 797 Nm |
Prędkość znamionowa | 1150 rpm |
Sprawność znamionowa | 96% |
Klasa szczelności | IP67 |
Poziom izolacji | H |
Metoda chłodzenia | Chłodzenie wodne |
Temperatura pracy | -25℃ ~ +55℃ |
Wymiary | 443 x 315 mm (17.4 x 12.4 in) |
Baterię można dostosować do potrzeb klienta. Moc akumulatora należy obliczyć i określić zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasięgu. W przypadku elektrycznego silnika stacjonarnego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę, układ napędowy będzie potrzebował akumulatora o pojemności 100 kWh, który można opracować w oparciu o dostarczone specyfikacje.
Znamionowe napięcie wyjściowe systemu | 540 VDC |
Zakres napięcia wyjściowego systemu | 487 ~ 604 VDC |
Pojemność akumulatora ** | / |
Całkowita energia systemu **
|
/ |
Temperatura rozładowania | -30℃ ~ 60℃ |
25℃ Cylk życia (80% DOD) | >3500 times |
25℃ Okres przechowywania | >8 years |
Temperatura ładowania | 0℃ ~ 60℃ |
*Specyfikacje akumulatora dotyczą elektrycznego silnika stacjonarnego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę. Rzeczywiste parametry wydajności mogą się różnić w zależności od pojemności akumulatora.
**Pojemność akumulatora i całkowitą energię systemu można dostosować do potrzeb klienta.
Logic Power Supply Range | 9~16 V |
Rated Input Voltage | 540 VDC |
Input Voltage Range | 400 ~ 720 VDC |
Rated Power | 160 kVA |
Rated Output Current | 270 A |
Maximum Efficiency | 98% |
IP Rating | IP67 |
System HMI, Smart Throttle i Smart Display 5″ zapewniają użytkownikowi doskonałe doświadczenie w sterowaniu i monitorowaniu.