Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
H-100 to elektryczny silnik stacjonarny o mocy 100 kW, przeznaczony do większych łodzi żaglowych i statków motorowych o długości od 18 do 30m i pełnej wyporności do 200 ton. Zapewnia wysoką wydajność przy niższym poziomie hałasu, mniejszych wibracjach i zerowej emisji spalin.
H-100 jest około dwie trzecie lżejszy i o 50% mniejszy niż jego odpowiednik z silnikiem Diesla, co zapewnia elastyczność instalacji oraz maksymalizuje ładowność i przestrzeń pasażerską. Silnik z drutem płaskim zwiększa wypełnienie szczeliny o 25% i zwiększa gęstość mocy.
Zestaw elektrycznego silnika stacjonarnego H-100 ma konstrukcję modułową. Producenci mogą łatwo zwiększyć zasięg i moc, dodając silniki, sterowniki i akumulatory, zapewniając większą elastyczność. Można wybrać różne kombinacje mocy w zależności od różnych wymagań dotyczących mocy i zasięgu, co pozwala na większą rozbudowę H-100.
System "boating Internet of Things" (IoT) można dostosowywać i rozwijać w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie zdalnego monitorowania i zintegrowanego zarządzania. Prędkość, moc, tor, przebieg, alarm bezpieczeństwa i inne funkcje można również dostosować i opracować zgodnie z własnymi wymaganiami. Właściciele łodzi mogą korzystać z portu internetowego, aby śledzić swoje łodzie w czasie rzeczywistym i realizować zintegrowane zarządzanie.
Wyposażony w pionierską technologię silników z magnesami trwałymi, model H-100 zapewnia swoim odpowiednikom z silnikiem diesla przewagę, osiągając maksymalny moment obrotowy 2000 Nm i zapewniając imponującą sprawność na poziomie 96%, wyższą niż tradycyjny silnik asynchroniczny 100 kW AC.
▪︎ Wodoodporność IP67
▪︎ Zabezpieczenie antykorozyjne
▪︎ Sygnał zwrotny o wysokiej dokładności
▪︎ Wysoka gęstość momentu obrotowego
▪︎ Chłodzenie w obiegu zamkniętym
Można wybrać różne kombinacje mocy w zależności od różnych wymagań dotyczących mocy i zasięgu, co pozwala na większą rozbudowę serii H.
H-60 | H-85 | H-100 | H-140 | |
Napięcie znamionowe | 540 VDC | 540 VDC | 540 VDC | 540 VDC |
Moc znamionowa | 60 kW | 85 kW | 100 kW | 140 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 478 Nm | 779 Nm | 797 Nm | 1121 Nm |
Prędkość znamionowa | 1150 rpm | 1000 rpm | 1150 rpm | 1145 rpm |
Waga | 110 kg | 150 kg | 190 kg | 250 kg |
Wymiary | 336 x 285 mm (13.2 x 11.2 in) | 336 x 380 mm (13.2 x 15.0 in) | 443 x 315 mm (17.4 x 12.4 in) | 443 x 387 mm (13.2 x 15.2 in) |
Wydajność znamionowa | 96% | 96% | 96% | 96% |
Stopień izolacji | H | H | H | H |
Metody chłodzenia | Water Cooling | Water Cooling | Water Cooling | Water Cooling |
Temperatura pracy | -25°C to 55°C | -25°C to 55°C | -25°C to 55°C | -25°C to 55°C |
Stopień ochrony | IP67 | IP67 | IP67 | IP67 |
Baterię można dostosować do potrzeb klienta. Moc akumulatora należy obliczyć i określić zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasięgu. W przypadku elektrycznego silnika stacjonarnego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę, układ napędowy będzie potrzebował akumulatora o pojemności 100 kWh, który można opracować w oparciu o dostarczone specyfikacje.
Znamionowe napięcie wyjściowe systemu | 540 VDC |
Zakres napięcia wyjściowego systemu | 487 ~ 604 VDC |
Pojemność akumulatora ** | / |
Całkowita energia systemu **
|
/ |
Temperatura rozładowania | -30°C ~ 60°C |
Cylk życia przy 25°C (80% DOD) | >3500 razy |
Okres przechowywania przy 25°C | >8 lat |
Temperatura ładowania | 0°C ~ 60°C |
*Specyfikacje akumulatora dotyczą elektrycznego silnika stacjonarnego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę. Rzeczywiste parametry wydajności mogą się różnić w zależności od pojemności akumulatora.
**Pojemność akumulatora i całkowitą energię systemu można dostosować do potrzeb klienta.
Zakres zasilania logicznego | 9~16 V |
Znamionowe napięcie wejściowe | 540 VDC |
Zakres napięcia wejściowego | 400 ~ 720 VDC |
Moc znamionowa | 160 kVA |
Znamionowy prąd wyjściowy | 270 A |
Maksymalna wydajność | 98% |
Stopień ochrony | IP67 |
System HMI, Smart Throttle i Smart Display 5″ zapewniają użytkownikowi doskonałe doświadczenie w sterowaniu i monitorowaniu.