Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
Wysokowydajne i trwałe akumulatory litowe do łodzi elektrycznych
Maksymalne bezpieczeństwo
Wykonany z LFP, wbudowany inteligentny system zarządzania baterią (BMS) zapewnia maksymalne bezpieczeństwo użytkowników.
Wysoka gęstość energii
3 razy większa gęstość energii i 70% mniejsza waga niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Długi cykl życia
3000 cykli przy 80% DOD, akumulatory lifepo4 serii E zasilają silniki znacznie dłużej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Łatwe do zainstalowania
Złącza E160/E163 można zamontować za pomocą jednej ręki. Nie jest wymagane żadne dodatkowe narzędzie.
Konkurencyjne ceny
Cena jednostkowa wynosi zaledwie 0,5$ za watogodzinę.
W pełni kompatybilny z silnikami ePropulsion
Dane zsynchronizowane z silnikami ePropulsion w celu zastosowania inteligentnej strategii działania.
*Przy tej samej pojemności.
Wysoka wydajność
E60 (pojedyncza bateria) może obsługiwać pełną moc wyjściową Navy 3.0 Evo (6HP).
Elastyczna instalacja
Wysokość akumulatora E60 wynosi tylko 300 mm, co umożliwia elastyczną instalację pod siedzeniem łodzi lub w innych dostępnych miejscach.
Lekka konstrukcja
Charakteryzuje się nową, innowacyjną dwuwarstwową obudową z tworzywa sztucznego, ważącą zaledwie 33 kg i mogącą być łatwo podnoszoną przez dwie osoby.
Wysoka wydajność
E163 (pojedyncza bateria) może obsługiwać pełną moc wyjściową Navy 6.0 Evo (9,9 KM).
Wysoka niezawodność
Obudowa wykonana w całości z metalu jest bardziej niezawodna, odporna na warunki atmosferyczne, uderzenia i upadki.
Nadszedł czas na wymianę akumulatora kwasowo-ołowiowego na nasz akumulator LiFePO4
Skład chemiczny akumulatorów serii E to LiFePO4, który jest o 30% lżejszy, ale zapewnia o około 50% większą pojemność użytkową niż akumulatory kwasowo-ołowiowe AGM. Ponadto akumulatory LiFePO4 mają dłuższą żywotność do 3000 cykli, podczas gdy akumulatory AGM mogą osiągnąć jedynie 300 do 500 cykli.
Konstrukcja
Specyfikacja
E60 | E163 | |
Pojemność | 3072 Wh / 60 Ah | 8345 Wh / 163 Ah |
Napięcie znamionowe | 51.2 V | 51.2 V |
Żywotność baterii | 3,000 cykli przy 80% DOD | 3,000 cykli przy 80% DOD |
Waga | 33 kg | 76 kg |
Wymiary | 512 x 290 x 300 mm (20.2 x 11.4 x 11.8 cala) | 470 x 295 x 495 mm (18.5 x 11.6 x 19.5 cala) |
Napięcie odłączenia | 41.6 V | 41.6 V |
Końcowe napięcie ładowania | 57.6 V | 57.6 V |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 70 A | 150 A |
Połączenie szeregowe | Niedozwolone | Niedozwolone |
Połączenie równoległe | Do 16 | Do 16 |
Konfiguracja ogniwa | 16S4P | 16S1P |
Ładowarka | Ładowarka akumulatorów serii E | Ładowarka akumulatorów serii E |
Czas ładowania (220V) | Jedna ładowarka: 2.7 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 1.3 godz. |
Jedna ładowarka: 7.2 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 3.6 godz. |
Czas ładowania (110V) | Jedna ładowarka: 4 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 2 godz. |
Jedna ładowarka: 11 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 5.4 godz. |
Temperatura ładowania | 0 do 55℃ (32 do 131˚F) | 0 do 55℃ (32 do 131˚F) |
Temperatura rozładowania | -10 do 60℃ (14 do 140˚F) | -10 do 60℃ (14 do 140˚F) |
Komunikacja | Magistrala CAN do połączenia równoległego RS485 dla silników ePropulsion |
Magistrala CAN do połączenia równoległego RS485 dla silników ePropulsion |
Klasyfikacja wysyłkowa | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
Dopuszczenia | CE, UKCA, FCC | CE, UKCA, FCC |
Gwarancja (Do użytku niekomercyjnego) | 2 lata | 2 lata |
FAQ
Akumulatory ePropulsion zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej efektywności, wydajności i bezpieczeństwie. Korzystanie z baterii innych firm nie pozwala na użycie naszego kabla komunikacyjnego, który zapewnia dokładność danych do miernika i zapewnia użyteczną strategię działania pod kątem bezpieczeństwa i wydajności.
Nie. Ze względów gwarancyjnych ładowarki innych firm nie są dozwolone. Przed użyciem ładowarki innej firmy skonsultuj się ze swoim sprzedawcą lub ePropulsion na Facebooku.
Poprawia jakość sygnału. Bez terminatora komunikacyjnego akumulatory serii E nie będą działać w połączeniu równoległym. Upewnij się, że zakupiłeś to narzędzie przed połączeniem równoległym.
Zawsze włączaj/wyłączaj najpierw akumulator główny, a nie akumulator dodatkowy. Jeśli akumulator dodatkowy zostanie włączony/wyłączony przed akumulatorem głównym może to skutkować uszkodzeniem lub zmniejszeniem pojemności użytkowej.
Nie. Ładowarki do modeli E40, E80 i E175 są uniwersalne. Ładowarki E60 i E163 to nowe ładowarki serii E.
Gdy akumulator nie jest używany, należy upewnić się, że złącza akumulatora są dobrze zakryte wodoodpornymi zatyczkami. Chronić przed wilgocią, kurzem, wodą, wstrząsami i wysoką temperaturą. Co 3 miesiące przechowywania akumulator należy naładować do poziomu 60%.
Nie. Akumulatory serii E można łączyć wyłącznie równolegle.
Instrukcja Generalna
Instrukcja Połączenia Równoległego
Lista Akcesoriów