Elektryczne silniki zaburtowe
Seria X
12kW
20kW
40kW
Wydajne
Ciche
Bezemisyjne

Wprowadzenie
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji, charakteryzujący się wiodącą w branży sprawnością napędu na poziomie 88,2%. Seria X charakteryzuje się kompaktową i w pełni zintegrowaną konstrukcją, elektrycznym układem kierowniczym, zaawansowanymi funkcjami wspomagania prowadzenia i usługą online. Modułowa architektura nie tylko upraszcza instalację, ale także pozwala na bezproblemową integrację z odnawialnymi źródłami energii.
W pełni zintegrowana oraz kompaktowa konstrukcja

Zaawansowana konstrukcja śruby.
Niezrównane właściwości hydrodynamiczne i wyższa wydajność.
Elektryczny układ kierowniczy, wspomaganie trymowania/pochylania, ECU (elektryczna jednostka sterująca) i sterownik silnika są zintegrowane w jednym urządzeniu.
40/20/12 kW
ciągłej mocy.
88.2%
całkowita sprawność układu napędowego (bez śruby).
Max. 36%
mniejsza waga niż jego konwencjonalny odpowiednik*.
* Waga obejmuje silnik oraz ster.
W pełni zintegrowana oraz kompaktowa konstrukcja
40/20/12 kW
ciągłej mocy.
88.2%
całkowita sprawność układu napędowego (bez śruby).
Max. 36%
mniejsza waga niż jego konwencjonalny odpowiednik*.
* Waga obejmuje silnik oraz ster.

Zaawansowana konstrukcja śruby. Niezrównane właściwości hydrodynamiczne i wyższa wydajność.
Wydajność i zasięg
X40 | X20 | X12 | |||||||
Wyjście (kW) | 10 | 20 | 40 | 5 | 10 | 20 | 3 | 6 | 12 |
Prędkość (kph / mph) | 12.6/7.8 | 15.4/9.6 | 35.9/22.3 | 11/6.8 | 14/8.7 | 26/16.2 | 12/7.5 | 18/11.2 | 30/18.6 |
Czas (hh:mm) | 4:00 | 2:00 | 1:00 | 4:00 | 2:00 | 1:00 | 5:00 | 2::00 | 0:50 |
Zasięg (km/ mile) | 50.4/31.3 | 30.8/19.1 | 35.9/22.3 | 44/27.3 | 28/17.4 | 26/16.2 | 60/37.3 | 36/22.4 | 25/15.5 |
* Dane dotyczące wydajności X40 dotyczą łodzi aluminiowej o długości 20 stóp z kadłubem w kształcie litery V, na której znajdują się dwie osoby (130 kg), zasilanej jednym X40 z czterema akumulatorami G102-100 (całkowita masa łodzi 1030 kg), pływającej w spokojnych wodach jeziora.
Dane dotyczące wydajności X20 opierają się na 14-stopowej aluminiowej łodzi z kadłubem w kształcie litery V, na której znajdują się dwie osoby, napędzanej jedną X20 z dwoma akumulatorami G102-100 (całkowita masa łodzi 660 kg), pływającej na spokojnych wodach jeziora.
Dane dotyczące wydajności X12 opierają się na 3-metrowym pontonie z aluminiowym kadłubem, z jedną osobą, zasilanym jednym X12 z jednym akumulatorem G102-100 (całkowita masa łodzi 320 kg), pływającym w spokojnych wodach jeziora.
Lepsze doświadczenie użytkownika

Wspomaganie trymowania/przechylania

Wygodne i intuicyjne sterowanie
Cyfrowy układ sterowania i inteligentne przepustnice serii X z natychmiastowym cyfrowym sprzężeniem zwrotnym są responsywne i łatwe w obsłudze, nawet dla początkujących żeglarzy.

Cyfrowy elektryczny układ kierowniczy
Elektryczny układ kierowniczy serii X eliminuje potrzebę stosowania hydrauliki, dzięki czemu jest łatwiejszy w montażu i konserwacji. Służy również jako brama do naszych zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa i kontroli, które rewolucjonizują wrażenia z pływania łodzią.
Najnowocześniejsze funkcje wspomagania
Zintegrowany elektryczny układ kierowniczy umożliwia korzystanie z zautomatyzowanych funkcji, takich jak „Utrzymanie pozycji”, „Utrzymanie kursu” i „Ruchy 360°”, zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo i łatwą kontrolę. Więcej funkcji w przyszłości.

Utrzymanie pozycji

Utrzymanie kierunku

Ruchy/obroty 360°
Lepsze doświadczenie użytkownika


Wygodne i intuicyjne sterowanie
Cyfrowy ster i inteligentne przepustnice X40 z natychmiastową cyfrową informacją zwrotną są responsywne i łatwe w obsłudze nawet dla żeglarskich nowicjuszy.

Wspomaganie trymowania/przechylania
Silnik zaburtowy X40 został wyposażony w zaawansowany system wspomagania trymowania, który znacząco ułatwia kontrolę nad łodzią. System ten automatycznie dostosowuje kąt nachylenia silnika

Wygodne i intuicyjne sterowanie
Elektryczny układ kierowniczy serii X eliminuje potrzebę stosowania hydrauliki, dzięki czemu jest łatwiejszy w montażu i konserwacji. Służy również jako brama do naszych zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa i kontroli, które rewolucjonizują wrażenia z pływania łodzią.
Najnowocześniejsze funkcje wspomagania jazdy

Utrzymanie pozycji

Utrzymanie kierunku

Ruchy/obroty 360°
Inteligentna architektura systemu ePropulsion (eSSA)


Szeroka gama akcesoriów:
- Smart Throttle
- Digital Helm
- Smart Display 5″
- Smart Display 10″
- Propellers (Śruby)
dla różnych prędkości i warunków
- Akumulator G102-100
- MPPT
- Sterownik ładowarki słonecznej
- DC-DC
- Ładowarki akumulatorów
- Więcej już wkrótce...
o różnych mocach
Łączność
ePropulsion Link

Wykonane, aby trwać
Wodoszczelność IP67.
Ochrona przed kolizją.
Bezpieczna i niezawodna platforma elektryczna 96 V, zgodna z normami IEC.
Minimum 5000 godzin żywotności**.
** W eksperymentalnych warunkach.

Bardzo niski poziom hałasu i wibracji
Przyjazne środowisku
Silniki zaburtowe serii X są bezemisyjne. W porównaniu do benzynowego silnika zaburtowego o mocy 60 KM, pracującego z pełną mocą przez 100 godzin, X40 pozwoliłby zaoszczędzić 1900 litrów benzyny i 4,3 tony emisji CO₂.
Czyste
Ciche
Mniej wibracji
Bezemisyjne


G102-100
Akumulator
Akumulator G102-100 został zaprojektowany tak, aby był w pełni kompatybilny z elektrycznymi silnikami zaburtowymi 96V z serii X
- W pełni kompatybilny z elektrycznymi silnikami zaburtowymi serii X
- Bezpieczny i niezawodny
- Wysoka gęstość energii
- Długi Cykl Życia
Dane techniczne
Wielkość stopy | Stopa L | Stopa XL |
Waga silnika (bez sterowania) | 104 kg (220.3 funtów) | 106 kg (233.7 funtów) |
Długość śruby | 508 mm (20″) | 635 mm (25″) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 757 x 350 x 1233 mm (29.8 x 14.2 x 48.5″) |
757 x 360 x1360 mm (29.8 x 14.2 x 53.5″) |
Moc wejściowa | 40kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie cieczą w zamkniętej pętli | |
Obroty znamionowe | 1500 do 2000 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Trim / Tilt Angle | -4° to 61° | |
Sterowanie | Elektryczne | |
Kąt skrętu | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 15" x 10 3/4" propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 13 3/8" x 16 3/4″ propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) |
Wielkość stopy | Stopa L | Stopa XL |
Waga silnika (bez sterowania) | 79 kg (174.2 funtów) | 81 kg (178.6 funtów) |
Długość śruby | 508 mm (20″) | 635 mm (25″) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 674 x 360 x 1229 mm (26.5 x 14.2 x 48.4") |
674 x 360 x 1356 mm (26.5 x 14.2 x 53.4") |
Moc wejściowa | 20kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie naturalne | |
Obroty znamionowe | 1200 to 1800 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Kąt trymowania / pochylania | -4° to 61° | |
Sterowanie | Zintegrowany elektryczny układ sterowania | |
Sterowanie Angle | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 15" x 10 3/4" propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 13 3/8" x 16 3/4″ propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) |
Wielkość stopy | Stopa S | Stopa L |
Waga silnika (bez sterowania) | 48 kg (105.8 funtów) | 50 kg (110.2 funtów) |
Długość śruby | 381 mm (15") | 508 mm (20") |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 560 x 266 x 978 mm (22 x 10.5 x 38.5") |
560 x 266 x 1105 mm (22 x 10.5 x 43.5") |
Moc wejściowa | 12kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie naturalne | |
Obroty znamionowe | 1100 to 2000 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Trim / Tilt Angle | -4° to 61° | |
Sterowanie | Zintegrowany elektryczny układ sterowania | |
Kąt skrętu | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 11 13/16" x 10 5/8" propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 11 7/16" x 14 3/16" propeller (available in R rotation) |
Co jest w pudełku
Zawartość pudełka
Zostań dealerem
Zostań dealerem
Znajdź dealera
Znajdź dealera
FAQ
Odkryj więcej od ePropulsion
Spirit 1.0 Evo
3HP Rekuperacja

Spirit 1.0 Plus
3HP

Navy Evo
6HP 9.9HP
Rekuperacja

Navy Evo
3HP 6HP 9.9HP
Rekuperacja
