Elektryczne silniki stacjonarne
Seria I
10kW
20kW
40kW
Kompaktowe
Eleganckie

Elektryczny Silnik Stacjonarny z Serii I
Seria I to seria przyjaznych dla środowiska elektrycznych silników stacjonarnych charakteryzujących się innowacyjną technologią, inteligentnymi funkcjami i konstrukcją sterowaną przez człowieka. Oparty na wysoce zintegrowanej i modułowej architekturze inteligentnego systemu (eSSA) firmy ePropulsion oraz usłudze łączności IoT, zapewnia użytkownikom łatwe w obsłudze, inteligentne, bezpieczne i niezawodne doświadczenie jak żadne inne.
Wydajny
Bezemisyjny
Cichy
Hydrogeneracja
Elektryfikacja łodzi przepustkowej KSSS Häftig z wykorzystaniem silników pokładowych I-20 i akumulatorów z serii G
Firma ePropulsion przekształciła łódź przepustkową KSSS Häftig, znaną jako Baljan, w statek elektryczny z dwoma silnikami pokładowymi I-20, 4 akumulatorami G102 i ładowarką 15 kW do przewozu gości na archipelagu sztokholmskim. Baljan, obsługując stałą trasę ponad 1 NM między trzema pomostami, odbywa jeden rejs na godzinę. W pierwszym sezonie łódź osiągnęła 273 godziny pracy, pokonała ponad 600 NM i zaoszczędziła 900 litrów oleju napędowego, zmniejszając emisję CO2 o około 2,4 tony.
Zrównoważone rozwiązania na francuskich drogach wodnych
Firma ePropulsion nawiązała współpracę z francuską wypożyczalnią łodzi Les Canalous, aby stworzyć swoją pierwszą w pełni elektryczną łódź kanałową, wzmacniając flotę i zwiększając zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Zmodernizowany Lapeniche-s to hybrydowy statek z sześcioma kabinami dla maksymalnie 12 gości, napędzany silnikiem pokładowym I-20 firmy ePropulsion, 5-calowym wyświetlaczem cyfrowym, zdalną inteligentną przepustnicą i czterema akumulatorami G102-100. Dzięki pokładowemu generatorowi zasilanemu paliwem HVO łódź może działać niezależnie od stacji ładowania, co znacznie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych nawet o 90%.

Wszechstronne zastosowanie
Cruisers
Łodzie kanałowe
Autobusy kanałowe
Taksówki wodne
Łodzie wędkarskie
Łodzie robocze
Żaglówki jednokadłubowe
Żaglówki katamaran
Cechy silników serii I

Kompaktowe i zintegrowane
Kompaktowa konstrukcja integrująca w bardzo małej przestrzeni pięć modułów funkcjonalnych silnika, skrzyni biegów, sterownika silnika, jednostki sterującej systemem i układu chłodzenia.
Oszczędzają przestrzeń
Zajmują o 60% mniej miejsca niż typowe silniki spalinowe i znacznie zmniejszają wymiary maszyny*, zapewniają elastyczność instalacji i maksymalizują przestrzeń ładunkową.
Mniejsza waga
65% lżejsze od typowych silników spalinowych i 30% lżejsze od elektrycznych silników stacjonarnych o podobnym zasięgu.*
Łatwa instalacja
Okablowanie wewnętrzne zostało podłączone przed dostawą, co zapewnia natychmiastową pracę.
Proste w utrzymaniu
Technologia i konstrukcja interfejsów znacznie zmniejsza wymagania konserwacyjne w porównaniu z silnikami spalinowymi.
* Przy tej samej mocy wejściowej.
Bazuje na najnowocześniejszych rozwiązaniach eSSA
Silnik stacjonarny serii I, oparty na inteligentnej architekturze systemu ePropulsion (eSSA), to najnowocześniejsze rozwiązanie technologiczne. Charakteryzuje się inteligentną i modułową konstrukcją, która zapewnia bezpieczną i niezawodną pracę oraz obsługuje integrację usług łączności ePropulsion i ADAS.
niezawodny


Sterowanie nowej generacji w ramach eSSA
Inteligentna przepustnica i 5-calowy inteligentny wyświetlacz zapewniają użytkownikowi doskonałą kontrolę i monitorowanie. Obsługuje 3 opcje montażu, co zapewnia elastyczną instalację. Zawsze możesz znaleźć rozwiązanie, które najlepiej pasuje do Twojej łodzi.
Góra lub Bok
Pojedynczy lub Podwójny
Lewa lub Prawa Burta
* Więcej metod kontroli już wkrótce...
Zitegrowane z boating IoT
Usługa łączności ePropulsion jest to usługa dodana do wartości, umożliwiająca właścicielom łodzi i menedżerom floty bezpieczną i niezawodną komunikację ze swoimi łodziami. Umożliwia użytkownikom dostęp do usług łączności w chmurze bez konieczności stosowania dodatkowych akcesoriów.

Zdalny dostęp do danych
Możesz sprawdzić wszystkie dane w czasie rzeczywistym, takie jak lokalizacja, prędkość, poziom naładowania baterii, pozostały czas ładowania itp.
Zdalny dostęp do danych
Zdalny monitoring
Możesz sprawdzić wszystkie dane w czasie rzeczywistym, takie jak lokalizacja, prędkość, poziom naładowania baterii, pozostały czas ładowania itp.
Śledzenie podróży
Automatycznie twórz wycieczki łodzią z odtwarzaniem tras i dziennikiem podróży.
Śledzenie podróży
Wspólne konta
Zaproś inne osoby, aby udostępniły dostęp do aktualnego stanu, przeszłych działań i raportów.
Uprawnienie gości
Zdalne upoważnianie gości do włączania i obsługi systemu ePropulsion z ograniczonymi uprawnieniami.
Uprawnienie gości
Generowanie raportu
Automatycznie twórz raporty łodzi i raporty floty, aby podsumować wszystkie działania związane z pływaniem łodzią.

G102-100
Akumulator
Akumulator G102-100 został zaprojektowany tak, aby był w pełni kompatybilny z silnikami stacjonarnymi 96 V o mocy od 10 kW do 40 kW serii I.
- W pełni kompatybilny z silnikami serii I
- Bezpieczny i niezawodny
- Wysoka gęstość energii
- Długi Cykl Życia
Specyfikacja
Model | I-10 | I-20 | I-40 |
Moc wejściowa | 10 kW | 20 kW | 40 kW |
Napięcie wejściowe | 86 to 115 VDC | 86 to 115 VDC | 86 to 115 VDC |
Waga | 45kg | 49.5kg | 85kg |
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) | 565 x 295 x 380 mm | 580 x 330 x 380 mm | 790 x 450 x 410 mm |
Metoda chłodzenia | Chłodzenie powietrzem | Chłodzenie wodne (opcjonalne chłodzenie powietrzem) | Chłodzenie wodne (opcjonalne chłodzenie powietrzem) |
Znamionowa prędkość obrotowa | 1500 rpm | 1500 rpm | 1000 rpm |
Działanie i współdziałanie | Przepustnica i wyświetlacz (standardowe) | Przepustnica i wyświetlacz (standardowe) | Przepustnica i wyświetlacz (standardowe) |
Zestaw zawiera

Silnik Stacjonarny I-10

Przedłużacz Komunikacyjny ESSA 10m

Kabel Komunikacyjny ESSA 1m

5-stykowe Złącze T

3-stykowe Złącze T

Terminator Komunikacyjny 120Ω

Terminator Komunikacyjny 360Ω

Kabel Wyjściowy Akumulatora G 5m, Zestaw (Dodatni & Ujemny)

Bus Box 250A

Instrukcja Obsługi

Silnik Stacjonarny I-20

Przedłużacz Komunikacyjny ESSA 10m

Kabel Komunikacyjny ESSA 1m

5-stykowe Złącze T

3-stykowe Złącze T

Terminator Komunikacyjny 120Ω

Terminator Komunikacyjny 360Ω

Kabel Wyjściowy Akumulatora G 5m, Zestaw (Dodatni & Ujemny)

Bus Box 250A

Instrukcja Obsługi

Silnik Stacjonarny I-40

Przedłużacz Komunikacyjny ESSA 10m

Kabel Komunikacyjny ESSA 1m

5-stykowe Złącze T

3-stykowe Złącze T

Terminator Komunikacyjny 120Ω

Terminator Komunikacyjny 360Ω

Kabel Wyjściowy Akumulatora G 5m, Zestaw (Dodatni & Ujemny)

Bus Box 250A

Instrukcja Obsługi
Zostań dealerem
Zostań dealerem
Znajdź dealera
Znajdź dealera
Do pobrania
Odkryj więcej od ePropulsion
Spirit 1.0 Evo
3HP Rekuperacja

Spirit 1.0 Plus
3HP

Navy Evo
6HP 9.9HP
Rekuperacja

Navy Evo
3HP 6HP 9.9HP
Rekuperacja
