Kup wybrany silnik i zarejestruj się, aby uzyskać przedłużoną gwarancję o 1 rok już dziś! Sprawdź >

Elektryczne silniki Pod

Pod Drive eSSA

12kW

20kW

Oszczędzający miejsce elektryczny system napędowy dla innowacyjnych łodzi
Pod 12

Pod 12

12kW

Pod 20

Pod 20

6kW

Pod Drive eSSA Wprowadzenie

Wprowadzenie

Silnik Pod Drive eSSA otwiera nowe możliwości projektowe dla architektów morskich, ustanawiając nowy standard w innowacjach morskich. Podnosi prestiż każdej jednostki, wprowadzając na pokład nowy poziom luksusu i wyrafinowania.

Wyjątkowa niezawodność

Zaprojektowany z myślą o trwałości i wymaganiach ciągłego kontaktu z wodą morską, elektryczny napęd Pod Drive eSSA wykonany jest z morskiej klasy, wysokowytrzymałego stopu aluminium, zapewniającego wyjątkową odporność na uderzenia i trwałość. Poddany rygorystycznym testom, aby sprostać surowym warunkom morskim, jego samoczynnie chłodząca konstrukcja naturalnie rozprasza ciepło poprzez zanurzenie w wodzie, eliminując potrzebę stosowania kanałów chłodzących i częstych wymian wirników. Zapewnia niezawodną, niskonakładową konserwację, na której możesz polegać w każdych warunkach.

Wnętrze silnika serii Pod Drive eSSA

Hydrogeneracja

Wyposażony w funkcję hydrogeneracji w standardzie, Pod Drive eSSA może ładować Twoje akumulatory podczas żeglowania.

Tabela hydrogeneracji

Oszczędność miejsca

Elektryczny Pod Drive redefiniuje przestrzeń na pokładzie, łącząc silnik, śrubę napędową i system chłodzenia w jednej eleganckiej, kompaktowej jednostce montowanej pod kadłubem. Eliminując potrzebę stosowania dużych silników wewnętrznych i skomplikowanych linii wałów, uwalnia cenną przestrzeń wewnętrzną, co pozwala na zwiększenie komfortu pasażerów, dodanie udogodnień lub zwiększenie miejsca na przechowywanie. Ta innowacja otwiera nowe możliwości projektowe, zwiększając zarówno elastyczność, jak i luksus.

Łatwa instalacja i wszechstronny montaż

Elektryczny Pod Drive został zaprojektowany z myślą o maksymalnej elastyczności, oferując prostą instalację i wszechstronne opcje montażu, kompatybilne z różnymi typami jednostek pływających. Łatwo dopasowuje się do każdego mocowania Volvo lub Yanmar sail drive, oszczędzając czas i zapewniając bezproblemową integrację — idealne rozwiązanie do podniesienia standardu projektu przy minimalnym wysiłku.

Icon Efficient

Wydajny

Bezemisyjny

Bezemisyjny

Cichy

Cichy

Hydrogeneracja

Hydrogeneracja

ePropulsion Link

ePropulsion Link

Bezproblemowa łączność

Pozostań w stałym kontakcie ze swoją łodzią dzięki Pod Drive eSSA, wyposażonemu w zaawansowaną usługę Connectivity Service od ePropulsion. Korzystaj z dostępu w czasie rzeczywistym do statusu jednostki, z ciągłym monitorowaniem, natychmiastowym raportowaniem i funkcjami śledzenia podróży, które zapewniają pełną kontrolę i informację, gdziekolwiek jesteś.

Kompatybilność z NMEA 2000

Interfejs NMEA 2000 umożliwia integrację z innymi wielofunkcyjnymi wyświetlaczami (MFD).

Inteligentny i przyjazny dla użytkownika system sterowania

System HMI, Smart Throttle i Smart Display 5″ zapewniają doskonałe wrażenia użytkownika w zakresie sterowania i monitorowania.

Sterowanie nowej generacji

Wydajność i zasięg

Pod Drive 12 eSSA*

Wejście (kW)

3

6

9

12

Prędkość (km/h / węzły)

10 / 5.4

13 / 7.0

15 / 8.1

16.5 / 8.9

Czas pracy (hh:mm)

3:20

1:40

1:06

0:50

Zasięg (km / nm)

33.3 / 18

21.6 / 11.7

15.2 / 8.9

13.8 / 7.4

Pod Drive 20 eSSA**

Wejście (kW)

5

10

15

20

Prędkość (km/h / węzły)

11.5 / 6.2

14 / 7.5

16 / 8.6

18 / 9.7

Czas pracy (hh:mm)

4:00

2:00

1:20

1:00

Zasięg (km / nm)

46 / 24.8

28 / 15

21.3 / 11.5

18 / 9.7

*Dane dotyczące osiągów opierają się na 5,8-metrowym jachcie żaglowym o płytkim zanurzeniu i wyporności 1200 kg, napędzanym jednym Pod Drive 12 eSSA z jedną baterią G102-100 na spokojnych wodach jeziora.

**Dane dotyczące osiągów opierają się na 6,5-metrowym jachcie żaglowym o płytkim zanurzeniu i wyporności 2000 kg, napędzanym jednym Pod Drive 20 eSSA z dwiema bateriami G102-100 na spokojnych wodach jeziora.

Akumulator G102-100 - Wymiary

Akumulator G102-100

Litowo-Żelazowo-Fosforanowy (LiFePO4)

Wysokowydajny, trwały i długowieczny akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy do elektrycznych jednostek pływających.

  • W pełni kompatybilny z elektrycznymi silnikami zaburtowymi serii X
  • Bezpieczny i niezawodny
  • Wysoka gęstość energii
  • Długi Cykl Życia

Elastyczność i skalowalność

Pod Drive eSSA jest idealnym rozwiązaniem zarówno do instalacji w nowo zaprojektowanych łodziach, jak i do modernizacji starszych jednostek. Liczbę akumulatorów można dostosować do wymagań dotyczących prędkości i zasięgu (można podłączyć do 8 akumulatorów równolegle w jednej grupie. W systemie możliwe jest zastosowanie wielu grup).

Pod Drive eSSA oraz akumulatory serii G
Pod Drive 12 eSSA Text
Czas pracy (Runtime) z jednym akumulatorem G102-100

Czas pracy przy połowie prędkości: 1 godzina 40 minut

Czas pracy przy pełnej prędkości: 50 minut

Czas pracy (Runtime) z dwoma akumulatorami G102-100

Czas pracy przy połowie prędkości: 3 godziny 20 minut

Czas pracy przy pełnej prędkości: 1 godzina 40 minut

Pod Drive 20 eSSA Text
Czas pracy (Runtime) z jednym akumulatorem G102-100

Czas pracy przy połowie prędkości: 1 godzina

Czas pracy przy pełnej prędkości: 30 minut

Czas pracy (Runtime) z dwoma akumulatorami G102-100

Czas pracy przy połowie prędkości: 2 godziny

Czas pracy przy pełnej prędkości: 1 godzina

Specyfikacja

Specyfikacja Pod Drive 12 eSSA
Moc wejściowa 12 kW
Napięcie nominalne 96 VDC
Waga (wraz z jednostką sterującą) 31 kg (68.3 lbs)
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) Silnik: 424 x 300 x 750 mm (16.7 x 11.8 x 29.5”)
Jednostka sterująca: 274 x 221 x 167 mm (10.8 x 8.7 x 6.6”)
System chłodzenia Silnik: Chłodzenie naturalne
Jednostka sterująca: Chłodzenie powietrzem
Obroty nominalne (RPM) 1400 do 2100
Śruba napędowa Śruba: 11 13/16″ x 9 13/16″
Składana śruba: 13” x 9 3/4”
Specyfikacja Pod Drive 20 eSSA
Moc wejściowa 20 kW
Napięcie nominalne 96 VDC
Waga (wraz z jednostką sterującą) 53 kg (116.8 lbs)
Wymiary (Dł. x Szer. x Wys.) Silnik: 650.4 x 400 x 744.5 mm (25.6 x 15.7 x 29.3”)
Jednostka sterująca: 351.3 x 294 x 196.3 mm (13.9 x 11.6 x 7.75”)
System chłodzenia Silnik: Chłodzenie naturalne
Jednostka sterująca: Chłodzenie powietrzem
Obroty nominalne (RPM) 1200 do 1800
Śruba napędowa Śruba: 15” x 10 7/8″

Zostań dealerem

Zostań dealerem

Znajdź dealera

Znajdź dealera

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Nie. Napięcie baterii serii E wynosi 48V i nie może być używane z produktami eSSA o napięciu 96V.