3 KM Odpowiada |
55 dB Max |
Całkowicie |
Spirit 1.0 Plus to nasz najbardziej zaawansowany elektryczny przenośny silnik zaburtowy
o wiodącej w branży wydajności, niezawodności i poziomem hałasu.
Niewiarygodnie wszechstronny
Imponująca wydajność sprawia, że Spirit 1.0 Plus jest silnikiem zaburtowym o dużej wszechstronności. Nadaje się do wszystkich rodzajów środowisk.
![]() |
|
Łódka |
![]() |
|
Łódź mała wyporność |
![]() |
|
Żaglówka |
![]() |
|
RIB |
![]() |
|
Ponton |
Niewiarygodna sprawność
Spirit ma niesamowitą wydajność do 55%. Jego silnik o mocy 1 kW mógłby zapewnić moc napędową równoważną silnikowi benzynowemu o mocy 3 KM.
Spirit 1.0 | ![]() |
Silnik benzynowy 3KM | |
Moc wejściowa | 1kW |
N/A | |
Moc wyjściowa | N/A | 2.2kW |
|
Przekazywanie mocy | napęd bezpośredni | wał napędowy -> skrzynia biegów ->śruba | |
Maksymalna sprawność | 55% |
22% |
|
Maksymalna sprawność mocy śruby |
550W |
480W |
Pokonuje limity
Zwykle bez zewnętrznego zbiornika paliwa przenośny silnik zaburtowy w zakresie od 2,5 HP do 5 HP ma czas pracy mniejszy niż 45 min. Spirit 1.0 Plus przesuwa limit czasu pracy silnika zaburtowego o mocy 3 HP i ma przewagę nad konkurencją dzięki 30% dłuższemu czasowi działania
Miłej podróży
Ciesz się relaksem na wodzie, dzięki wytrzymałemu akumulatori Spirit 1.0 Plus
San Francisco Bay
Exploratorium to Mike's Paddle
11km
Sydney Harbour
Sydney Opera House to North Head
9km
Lake Constance
Friedrichshafen to Romanshorn
12km
Tabela wydajności
Prędkość (km/h / węzły) | Zasięg (km / nm) | Czas pracy (godziny) | |
Mała prędkość | 4.3 / 2.3 | 68.8 / 36.8 | 16 |
Średnia prędkość | 6.8 / 3.7 | 27.2 / 14.8 | 4 |
Prędkość maksymalna | 9.5 / 5.1 | 9.4 / 5.1 | 1 |
*Nadmuchiwany ponton, żaglowiec lub jednostka do 1,5 tony. **Dane dotyczące wydajności oparte są na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jednym silnikiem Spirit. Rzeczywista prędkość, zasięg i czas mogą się różnić w zależności od typu łodzi, pogody, obciążenia itp. |
Kompatybilny z panelem słonecznym
Bateria Spirit jest kompatybilna z panelami słonecznymi. Możesz potencjalnie naładować go podczas słonecznego dnia pływać przy ekonomicznej prędkości.
Bezproblemowa wymiana baterii
Zdecydowanie zalecamy podróżowanie z zapasowym akumulatorem. Wymiana baterii jest szybka i bardzo prosta.
Przemyślany w każdym detalu
Wewnątrz umieszczono 24 ogniwa Li-Po i zaawansowany system zarządzania akumulatorami BMS. Układ jest zorientowany na rozpraszanie ciepła, aby zapewnić pełną moc pracy przez całą godzinę. Zastosowano wiele rozwiązań, aby uczynić konstrukcję odporną na wstrząsy.
Pływająca konstrukcja
Dlaczego nie podróżować z zapasowym akumulatorem, aby zwiększyć zasięg? Bateria Spirit może się unosić, więc nie martw się o utratę baterii podczas jej wymiany na środku jeziora.
Doskonały, nawet po 2000 godzin testów
W dniu 13 grudnia 2016 r. Przeprowadziliśmy ciągły test działania urządzenia Spirit 1.0 Plus na 2000 godzin (dwa i pół miesiąca). Przeszedł test śpiewająco i mogło to trwać wiele tysięcy godzin dłużej. W przypadku tradycyjnego silnika zaburtowego na benzynę konserwacja musi być przeprowadzana co 50–100 godzin.
Specyfikacje
Siła uciągu | 66 lbs |
Zasilanie | 48 V |
Moc sinika | 1000 W |
Porównanie mocy do silnika spalinowego | 3 HP |
Porównanie uciągu do silnika spalinowego | 4 HP |
Max obroty śruby | 1200 RPM |
Średnica śruby; | 280 mm |
Biegi | Płynna regulacja (maximizer) |
Bateria |
Litowo-Polimerowa (LiPo) 1276 Wh |
Wymiary baterii | 416 mm x 275 mm x 202 mm |
Waga baterii | 8.7 kg |
Sterowanie | Pozycja trymu / Kąt nachylenia (0°, 7°, 14°, 21°/75°) |
Waga silnika | 10.6 kg |
Długość kolumny |
Wersja XS: 525mm; Wersja S: 625mm; Wersja L: 750mm |